13 aug. 2012

Dag 219

Ja, nå nystart den 13 augusti blir det i alla fall inte. Blev medlem på viktklubb.se igår, men jag kan inte göra massa saker på den fylla i mina mått, inte lägga till min målvikt, inte fråga Josefine om matråd, och en massa annat, vilket gör att jag har tappat motivationen totalt.
Registrerade mig igår, och började att fylla i mina mått. La sedan ifrån mig datorn då vi skulle äta, för att sedan fortsätta fylla i allt. Men då kommer det upp "Felmeddelande, ett allvarligt fel har uppstått gällande java.blablabla" Jaha?!?! Provade att logga ut, provade att logga in, men samma fel. Då blev jag less och tänkte att det blir bättre imorrn.
Loggade in idag, men samma fel uppstod och så har det varit hela dagen. Mailade kundcenter angående det felmeddelande jag får, men har inte fått något svar tillbaka. Men hur ska jag kunna känna någon motivation när det bara är fel på sidan?! Dessutom så står det att mitt kaloriintag är på 1300, men recepten jag får innehåller 1500?

Nä, jag är inte alls imponerad, och just idag skiter jag i viktklubb för jag är verkligen inte på humör idag. Jävla helvete...

Inga kommentarer: